keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Millainen olen?

Sain haasteen blogissa http://elopainotonneja.blogspot.fi/ ja aion hieman muokata sitä ;) Kiitos!!

Minun pitää kertoa 11 asiaa itsestäni, ja aion tehdä sen kuvin. Mutta sori, näitä on 14.


And that's who I am :) http://andthatswhoiam.tumblr.com/

Moni noista "ongelmistani" johtuu add:stä/adhd:stä, jota kylläkään ei ole diagnosoitu virallisesti. Enkä mä ole (vielä) jaksanut hakea sitä diagnoosia. Ehkä mä joskus kirjoitan siitä lisää, kun se kuitenkin vaikuttaa mun päivittäiseen elämääni.


Tämän lisäksi mun täytyy vastata kysymyksiin:

Kysymykset haastetuille:

1. Mitä muuttaisit itsessäsi? Kyllä mun unelma olisi olla normaalipainoinen, joten sen muuttaisin.
2. Oletko matkustellut? 
Jonkun verran, yhteensä 13:ssa eri maassa. Suurin osa Euroopan maita, mutta myös Yhdysvalloissa ja Venäjällä. Haluaisin käydä joskus Aasiassa ja Australiassa.
3. Annatko koskaan rahaa hyväntekeväisyyteen?  
En juurikaan, vaan autan muuten kuten osallistumalla lahja lapselle -joulukeräykseen, luovuttamalla verta, toimimalla vapaaehtoisena jne. Mulle tulee oikeista teoista parempi mieli, koska en valitettavasti voi luottaa siihen, että hyväntekeväisyyteen antamat rahat menis oikeaan paikkaan.
4. Mitä mielesi tekee juuri nyt?  
Kirjoittaa tätä, ja sitten mennä nukkumaan. Mitään ruokaa ei tee mieli.
5. Kenen kanssa olet viimeksi puhunut puhelimessa?  
Äidin.
6. Oletko aamuntorkku vai illanvirkku? 
Molempia vuorotellen. Nuorempana valvoin ja tykkäsin siitä, nykyään tykkään herätä aikaisin ja mennä suht aikaisin nukkumaan. Nytkin kun kello on melkein yksi, tuntuu hurjalta valvoa näin myöhään.
7. Mitä tekisin 5 miljoonalla eurolla?  
Matkustelisin ja shoppailisin!! :) Antaisin myös rahaa eläinsuojeluun. 
8. Oletko onnellinen?  
Alan olla onnellinen pitkästä aikaa. :)
9. Viimeisin lukemasi kirja?  
Mun on vaikea keskittyä lukemiseen, mut parhaillaan yritän lukea Nälkäpeliä.. valitettavasti usein mun lukemiset jää kesken :( Tykkään Harry Pottereista ja Torey Haydenin kirjoista.
10. Oletko taikauskoinen? 
Olen! En haluaisi olla, mut uskon liian helposti kaikkeen yliluonnolliseen..
11. Mitä kuuntelet treenatessasi?
Spotifytä shufflena. Kaikki kelpaa :D

 Mä en nyt valitettavasti jaksa haastaa ketään, koska tämä on varmasti kiertänyt muillakin. Mutta saa tehdä, jos haluaa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti